facebook linkedin linkedin envelope
Huis & Werkplekorganisatie begint bij PLANIFY.
Wij geven advies en bieden praktische hulp bij het inrichten en organiseren van uw woon- en werkruimte én bij een efficiënte indeling van uw tijd en activiteiten.
WERKPLEKORGANISATIE

Heeft u een overvolle agenda en mailbox? Veel deadlines, taken en acties?
Grote papierstapels? Loopt u steeds achter de feiten aan en heeft u een gebrek aan overzicht? PLANIFY kan u ondersteunen bij het (digitaal) ordenen van werkplek en PC.

Hierbij kunt u denken aan:

•  (digitale)agenda opschonen/aanvullen/op de juiste manier inrichten
•  administratie uitzoeken, ordenen, opnieuw inrichten en archiveren
•  een systeem opzetten dat bij u past en makkelijk te onderhouden is
•  stapels achterstallig (papier)werk opruimen
•  e-mail doorlopen en ordenen
•  efficiënt inrichten van bureau, kasten, magazijn
•  prioriteiten/deadlines/things-to-do in kaart brengen

Een praktisch en efficiënt ingerichte werkplek geeft rust en levert u tijdwinst op.
Een goede opzet van de administratie is niet alleen prettig en nuttig, maar zelfs vereist.