facebook linkedin linkedin envelope
Huis & Werkplekorganisatie begint bij PLANIFY.
Wij geven advies en bieden praktische hulp bij het inrichten en organiseren van uw woon- en werkruimte én bij een efficiënte indeling van uw tijd en activiteiten.
VERHUIZING

Een verhuizing vraagt veel tijd, energie en organisatietalent. Het is één van de onrustigste momenten in iemands leven. Veel organiseren, inpakken en keuzes maken. Wat gaat er mee en wat moet weg? Wie moet er worden geïnformeerd en wat moet er worden opgezegd?
In de nieuwe woning moeten alle spullen weer een goede en vindbare plek krijgen.
En ondertussen wordt er gewoon gewerkt en moet het gezin draaiende gehouden worden. Het ontbreekt u aan tijd, fysieke kracht of organisatietalent, waardoor de verhuizing een bron van stress vormt.

PLANIFY kan u ondersteunen bij het coördineren en het begeleiden van een verhuizing.

Hierbij kunt u denken aan:

•  opstellen van een planning (werkzaamheden voor, tijdens en na de verhuizing)
•  inschakelen van een makelaar
•  inschakelen van een verhuisbedrijf
•  administratieve zaken (verhuisbericht naar instanties, familie & vrienden of opzeggingen)
•  regelen van telefoon/internet/TV verbinding op de nieuwe locatie
•  opruimen van kasten en ruimtes op de oude/huidige locatie
•  uitzoeken en verhuisklaar inpakken van spullen
•  uitpakken en inrichten van kasten en ruimtes in de nieuwe woning