facebook linkedin linkedin envelope
Huis & Werkplekorganisatie begint bij PLANIFY.
Wij geven advies en bieden praktische hulp bij het inrichten en organiseren van uw woon- en werkruimte én bij een efficiënte indeling van uw tijd en activiteiten.
TIME MANAGEMENT

“Morgen is de drukste dag van de week.”
Het doel van tijd beheren is: bewust met de beschikbare tijd en energie omgaan. Het liefst voor de zaken die belangrijk zijn uw dagelijks leven.

We leven in een tijd waar we continue blootgesteld worden aan prikkels. Daarbij worden we vaak uitgenodigd om (direct) te reageren. Of dat nou is via de telefoon of computer, thuis of op het werk. Het is moeilijk om zich daar ‘zomaar’ voor af te sluiten.
Effectief werken wordt steeds belangrijker, want als er tegenwoordig iets schaars is in het leven van de werkende mens dan is het wel tijd. Veel mensen hebben het idee dat ze chronisch tijd te kort komen.

Goed time management houdt in dat u prioriteiten stelt en activiteiten realistisch plant. Het is immers niet mogelijk altijd alles te doen of meerdere dingen tegelijk. En niet alles heeft evenveel haast.
PLANIFY werkt volgens de methodiek GETTING THINGS DONE van David Allen.
Met als resultaat: een leeg en helder hoofd. Dit helpt bij productiviteit, concentratie en creativiteit, en zorgt voor minder stress.

 img-diensten