Professional Organizing
PLANIFY
- begeleidt en adviseert bij het creëren van orde en overzicht in ruimte en tijd.
- ondersteunt in het proces van wanorde naar orde in uw eigen woon- en werkomgeving.
- helpt in het aanbrengen van structuur en effectiever om te gaan met tijd, ruimte en middelen.
- werkt o.a. volgens de methodieken van David Allen - Getting Things Done en Julie Morgenstern - Organizing from the Inside Out.
- biedt een oplossing op maat voor elke gewenste situatie.
- zorgt voor een transparante en gestructureerde aanpak.
- hanteert een persoonlijke benadering, met respect voor privacy, persoon en eigendommen.
- werkt volgens de ethische normen opgesteld door de NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers), waarbij de kwaliteit en integriteit gewaarborgd is en geheimhouding verzekerd is.
Professional Organizing
-
helpt bij het maken van keuzes, het stellen van prioriteiten en het creëren van focus.
-
is een manier om structuur en overzicht aan te brengen in tijd, ruimte, middelen en processen.
-
is een mix van samenwerken, advies en persoonlijke begeleiding.
Met als resultaat
-
overzichtelijk leven en werken.
-
ruimte, structuur, duidelijkheid en vooral rust.
-
het creëren van focus en controle.
-
effectiever en efficiënter werken.
-
een besparing van tijd en van geld.
-
minder stress en werkdruk.
|

Planify – “to plan in great detail”
verb (used with object), verb (used without object), planified, planifying.
Origin: 1970–75; French “planifier”; to organize, according to a plan.
Related forms: planification, noun
|