facebook linkedin linkedin envelope
Huis & Werkplekorganisatie begint bij PLANIFY.
Wij geven advies en bieden praktische hulp bij het inrichten en organiseren van uw woon- en werkruimte én bij een efficiënte indeling van uw tijd en activiteiten.
ADMINISTRATIE

Heeft u ook zo’n last van stapels papieren en facturen, zoekgeraakte bonnetjes en ongeopende enveloppen? Ontbreekt het u aan een mappen of (archief)systeem en heeft u daardoor een gebrek aan overzicht?

PLANIFY kan u ondersteunen bij het creëren van een overzichtelijke administratie.
Als de administratie eenmalig goed opgezet en regelmatig bijgewerkt wordt, zal dit uiteindelijk tijd besparen.
Een opgeruimde en gestructureerde administratie zorgt vaak ook voor een besparing van geld. Als bijvoorbeeld de uitgaven en inkomsten inzichtelijk zijn gemaakt, komen o.a. de dubbele abonnementen en verzekeringen naar boven. Ook voorkomt het boetes bij het te laat betalen of het vergeten van rekeningen.
In een geordende administratie zijn alle belangrijke documenten gemakkelijk terug te vinden. Dit scheelt niet alleen tijd, maar ook ruimte.